در دیالیز است هلو خوب برای غذا خوردن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اکثر مردم مانند هلو به دلیل طعم و مزه و غنی تغذیه خوب آن، بنابراین انجام این بیماران. سپس می تواند بیمار تحت درمان با دیالیز آن را بخورم؟ کارشناسان می گویند که، آن را در شرایط بیماری بستگی دارد. اگر سطح پتاسیم آنها بالا است، آنها باید هلو خوردن، اگر نه، آنها می توانند آن را بخورم. اگر سوالی دیگر، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت، اگر نه، شما می توانید در خواندن و یادگیری اطلاعات بیشتر در مورد رژیم غذایی.

هلو غنی از پروتئین، کلسیم، پتاسیم، فسفر، آهن، ویتامین B و C و قند و شکر است، بنابراین آن را خوب به خوردن است. اما اگر شما یک بیمار با سطح پتاسیم بالا هستند، شما باید به جلوگیری از آن را بخورم، در غیر این صورت، شما ممکن است هیپرکالمی دریافت کنید. علاوه بر این، هلو سرشار از آب است، بنابراین اگر شما یک بیمار با تورم است، آن را نیز مناسب برای شما است.

در یک کلام، اگر شما یک فرد با بیماری مزمن کلیه بدون سطح پتاسیم بالا و تورم می باشد، شما می توانید برخی اما بیش از حد داشته باشد. و اگر شما یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی هستند، شما باید به جلوگیری از آن را بخورم، همانطور که در بالا ذکر شد، آن را در غنی قند است.

پزشکان همیشه بیماران توصیه به خوردن میوه ها و سبزیجات بیشتر اما نه همه آنها خوب به مزمن بیمار بیماری های کلیه، به ویژه بیمارانی که دیالیز می باشد. بنابراین شما بهتر است یک برنامه رژیم غذایی را با توجه به شرایط خود شما. اگر شما هر گونه کمک در ساخت رژیم غذایی خود نیاز دارند، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا پیام های ترک به ما مشورت کنید.

اگر سوال دیگری در مورد بیماری خود را، شما می توانید ما را با اطلاعات دقیق خود را ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل ما شما را به ایمیل خواهد شد. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-diet/1235.html





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، دیالیز، در دیالیز است هلو خوب برای غذا خوردن ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: